Clientii Noua Tei au la dispozitie serviciul de retur marfa, pe care il pot accesa in anumite conditii si dupa completarea formularului de retur si trimiterea acestuia la suportclienti@nouatei.ro.

Returnarea produselor (inclusiv Renuntarea la cumparare)

Beneficiaza de drept de retur sau renuntare la cumparare numai produsele cumparate de pe www.nouatei.ro. Conditiile de retur sau renuntare la cumparare de pe aceasta pagina nu fac referire si la produsele din magazinele sau depozitele fizice Noua Tei.

Cumparatorul care doreste sa faca un retur sau sa renunte la cumparare va completa si trimite formularul de retur la adresa suportclienti@nouatei.ro.

Dupa verificarea si confirmarea receptionarii informarii, Cumparatorul va trimite produsul prin curier direct la adresa Vanzatorului (punct de livrare si retur magazin online): NOUA TEI COM, localitatea Ramnicu Sarat, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 11, cod postal 125300, judetul Buzau. Vanzatorul nu are posibilitatea de a prelua coletele din nici o alta locatie.

Produsele returnate fara confirmarea receptionarii informarii de catre Vanzator nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.

Pentru a limita riscurile de deteriorare a produselor recomandam ca produsul sa fie returnat in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte (dupa caz cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente), impreuna cu factura, Certificatul de garantie in original si formularul e retur. Lipsa sau deteriorarea cutiei originale, deteriorarea produsului constatata la receptie sau lipsa accesoriilor si a documentelor care au insotit produsul la livrare, poate conduce la diminuarea valorii returnate Cumparatorului. 

Costul returului cade in sarcina Cumparatorului. Eventualele taxe de manipulare percepute nu se returneaza.

In cazul achizitiilor din cadrul unor campanii promotionale sau pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator), vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata.

In cazul retururilor repetate, atunci cand se considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzatorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online www.nouatei.ro si alte produse pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Vanzatorului.

Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.

Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare.

Toate cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen de 14 de zile de la data comunicarii catre Noua Tei, la adresa de e-mail suportclienti@nouatei.ro.

In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la punctul de livrare nouatei.ro.

Situatii de retur

1. Renuntarea la produsul achizitionat (Renuntare la cumparare)

Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de renuntare la un produs achizitionat fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).

Notificarea de renuntare la cumparare se face in scris, in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a produsului.

Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014 ) si costurile suplimentare rezultate in urma diminuarii valorii produselor, daca aceasta diminuare este constatata.

Cumparatorul care renunta la cumparare va returna Vanzatorului produsele fara intarzaiere nejustificata, in decurs de cel mult 14 zile de la data la care a informat Vanzatorul de dorinta sa de a se retrage din contract.

Produsul va fi trimis prin curier de catre Cumparator, dupa primirea raspunsului la notificarea renuntarii la cumparare. Curierul angajat de Cumparator trebuie sa predea produsele direct la adresa Vanzatorului, si anume: NOUA TEI COM, localitatea Ramnicu Sarat, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 11, cod postal 125300, judetul Buzau. Vanzatorul nu are posibilitatea de a prelua coletele din nici o alta locatie.

Dupa receptionarea produselor, Vanzatorul va face o evaluare a starii de vandabilitate a produselor. Cumparatorul va suporta diminuarea valorii produselor datorata manipularii (costurile de re-aducere a produsului la starea de vandabilitate, si, daca este cazul, de inlocuire daca produsul este returnat intr-o stare foarte deteriorata care face imposibila aducerea la starea de vandabilitate).

Pentru a reduce posibilitatea de deteriorare prin manipulare, recomandam Cumparatorului sa trimita produsele in starea in care au fost primite, in cutia originala, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu factura, certificatul de garantie in original si formularul de retur. Recomandam supra-ambalarea cutiei originale intr-un alt ambalaj pentru a o proteja cat mai bine. Lipsa sau deteriorarea cutiei originale, deteriorarea produsului sau lipsa accesoriilor si a documentelor care au insotit produsul la livrare, vor diminua valoarea returnata Cumparatorului.

Suma pe care Vanzatorul o va returna Cumparatorului in urma evaluarii produsului, va fi transferata Cumparatorului in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de receptia produsului de catre Vanzator. Suma va fi rambursata in contul bancar al Cumparatorului. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente comenzii initiale, nu se returneaza. Cumparatorul are datoria de a completa corect și integral formularul de retur pe care il pot descarca online, si trimiterea acestuia la suportclienti@nouatei.ro.

Sunt exceptate de la dreptul de renuntare la cumparare urmatoarele produse (conform art. 16 din OUG34/2014 actualizata):

• Produsele aprovizionate pe baza de comanda speciala;

• Produsele al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe perioada perioadei de retragere;

• Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;

• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator;

• Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

• Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator (debitare, procesare, productie speciala etc.)

In aceste cazuri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a de a refuza returul si, in cazul in care produsul a fost deja trimis, de a re-expedia produsul inapoi Cumparatorului, pe cheltuiala Cumparatorului.

Important:

• Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, interventie in service, matuire, rugina, deteriorari mecanice etc.

• Produsele returnate care au beneficiat de certificate de garantie trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original, documentul fiscal de achizitie in original;

• In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata;

• Produsele care nu sunt insotite de accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.

2. Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site.

In cazul in care produsul primit nu este conform cu specificatiile de pe site mentionate in pagina produsului la momentul achizitiei, Cumparatorul va informa Vanzatorul despre neconformitatea constatata.

Lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia (pana la proba contrara). Se considera exceptii cazurile in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformitaţii va trebui dovedita de Cumparator.

Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru lipsa de conformitate rezultata dintr-o manipulare sau instalare incorecta a produselor achizitionate. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora.

Daca neconformitatea reclamata de Cumparator este fondata, Vanzatorul va recupera produsul de la Cumparator fara nici un cost pentru Cumparator, dar Cumparatorul este obligat sa ambaleze corespunzator produsul pentru transportul prin curier, pentru a nu fi deteriorat in timpul transportului. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produsului in timpul transportului.

In cazul in care lipsa de conformitate este dovedita, Vanzatorul va incerca sa aduca produsul respectiv la conformitate prin masuri reparatorii cu exceptia situatiei in care masura reparatorie este imposibila sau disproportionata. In cazul acestei situatii exceptionale, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat sau, daca nici inlocuirea nu este posibila, pentru rambursarea valorii produsului.

O masura reparatorie va fi considerata ca disproporţionata, daca impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare (a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate (b) importanta lipsei de conformitate (c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.

O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

ATENTIE: Nu se considera neconformitate situatia in care produsul primit nu este identic cu cel din imaginea produsului de pe site. Aceste imagini sunt ilustrative, pot contine produse diferite ca aspect, uneori plasate in ambiente specifice care pot sugera mai bine utilitatea produsului. 

3. Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzător

In cazul livrarii in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client.

Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura, certificatul de garantie in original si formularul de retur. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de către Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

4. Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie)

In acest caz, Cumparatorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului, prin completarea formularului si transmiterea la suportclienti@nouatei.ro. Costurile de transport si manipulare sunt gratuite pentru client in acest caz de retur.

Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, cu foliile protectoare intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru transport, pentru a nu suferi deteriorari suplimentare.

Atentie: Nu se pot returna ca nefunctionale produsele desigilate si puse in functiune / testate la ridicarea din punctele de livrare ale Vanzatorului.

Pentru detalii ne puteți contacta la numărul de telefon 0784 344 018.

Click aici – Descarca formular de retur marfa