Regulament Oficial

al Programului de fizelizare Card Client Noua Tei

(“Regulamentul Oficial”)

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI INFORMAREA PUBLICULUI

Acest program de fidelitate este organizat si desfasurat de NOUA TEI COM S.R.L. cu sediul in Ramnicu Sarat, strada Principe Ferdinand, nr. 47, judetul Buzau, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub J10/826/1994, avand contul IBAN RO30 RZBR 0000 0600 0645 7725 deschis la Raiffeisen Bank sucursala Ramnicu Sarat, cod fiscal RO5638078, reprezentata legal prin Administrator Ion Hotescu, (denumita in continuare“Organizatorul”).

Participantii la program sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial, potrivit celor mentionate mai jos (denumit in continuare „Regulament Oficial”).

Regulamentul Oficial sta la dispozitia oricarui participant la program, pentru consultare, in oricare din magazinele si depozitele Noua Tei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari in mod public.

SECTIUNEA 2. ZONA DE DESFASURARE A PROGRAMULUI

Programul de fidelitate este organizat si se desfasoara pe teritoriul Romaniei, in toate magazinele si depozitele Noua Tei.

SECTIUNEA 3. DURATA PROGRAMULUI

Programul de fidelitate incepe la data de 15 februarie 2021 si are durata nedeterminata. Organizatorul are dreptul sa hotarasca in orice moment incetarea sau modificarea programului. Instiintarea referitoare la incetarea programului va fi afisata de Organizator cu cel putin 15 zile inainte de data incetarii programului in toate magazinele Organizatorului, intr-un loc vizibil. Programul se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

SECTIUNEA 4. CONDITII DE PARTICIPARE

Poate fi membru al programului de fdelizare orice persoana fizica care a implinit la data inscrierii in program varsta de 18 ani, sau orice Persoana Fizica Autorizata (denumit in continuare “Participantul”). La program se poate participa prin completarea si semnarea cererii de inscriere si numai dupa aprobarea acesteia de catre Organizator. Cererile de inscriere sunt accesibile fizic, in oricare din magazinele si depozitele Organizatorului. Participantul este obligat sa completeze integral formularul de cerere, cu date reale si citet. Participantul este, de asemenea, obligat sa completeze toate campurile marcate ca obligatorii in cererea de inscriere. Aceste campuri sunt: nume, prenume, localitate, telefon, e-mail, semnatura. Cererea de inscriere in program se completeaza si se preda in magazinele si depozitele Organizatorului. Formularul nesemnat sau continand date incomplete sau eronate nu este valid.

SECTIUNEA 5. CARDUL DE CLIENT NOUA TEI

La baza programului de fidelitate se afla cardul destinat clientilor Organizatorului.

Cardul de Client Noua Tei ofera participantilor posibilitatea de a acumula puncte bonus la fiecare tranzactie care intruneste conditiile specificate in prezentul Regulament.

Cardul de Client reprezinta un card nominal, cu cod de bare unic pentru fiecare participant.

Fiecare participant are dreptul la un singur Card de Client. Falsificarea oricarui card este interzisa si se pedepseste conform legilor.

In plus fata de aceasta varianta de carduri, Organizatorul poate emite si alte tipuri de carduri, adresate anumitor categorii de clienti, in baza unor regulamente distincte.

Cardul de Client este disponibil clientilor in mod gratuit, in toate magazinele si depozitele Organizatorului, in termen de maxim 7 zile dupa semnarea cererii privind acordarea si folosirea Cardului de Client Noua Tei.

Accesul la acumularea si folosirea punctelor bonus acumulate sunt posibile doar pentru Participantii care detin Cardul de Client Noua Tei cu toate datele obligatorii completate corect in sistem, adica au furnizat datele complete si au semnat cererea privind acordarea si folosirea Cardului de Client Noua Tei conform specificatiilor din prezentul RegulamentOficial.

In cazul in care Participantii nu furnizeaza datele necesare si nu semneaza cererea privind acordarea si folosirea Cardului de Client Noua Tei, cardul nu poate fi emis, iar in cazul cardurilor emise, acestea se vor suspenda pana la introducerea in sistem a tuturor datelor necesare/actualizate. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica corectitudinea informatiilor declarate de participant la inscrierea in program privind acordarea si folosirea Cardului de Client Noua Tei. In situatia in care informatiile sunt eronate, Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica starea cardului in sistem, in card suspendat, limitand accesul posesorului de card doar la acumularea de puncte bonus, fara acces la folosirea de puncte.

SECTIUNEA 6. MECANISMUL PROGRAMULUI

Utilizarea Cardului de Client Noua Tei

Programul Cardul de Client Noua Tei este o facilitate comerciala prin care posesorul de Card Client Noua Tei poate sa beneficieze de discount prin acumulare de puncte bonus la achizitia de produse din magazinele si depozitele Organizatorului, puncte pe care apoi le poate utiliza doar pentru a plati alte produse pe care vrea sa le achizitioneze din magazinele si depozitele Organizatorului.

Pentru produsele care fac obiectul unor promoții sau campanii speciale, nu se acumulează puncte.

In cazul in care Participantul beneficiaza deja de o oferta personalizata, posesorul de Cardului de Client Noua Tei, beneficiaza numai de oferta respectiva si nu mai poate beneficia de acumulare de puncte bonus la tranzactia respectiva.

Incarcarea contului cu punctebonus

In cazul achizitiilor de produse din magazinele si depozitele Organizatorului, sistemul de acumulare a punctelor bonus este urmatorul: punctele se acumuleaza pentru fiecare produs acizitionat, iar valoarea unui punct este de 0,01 lei.

Exemplu calcul bonus acumulat:

Cumparaturi de 1000 lei = 1000 de puncte pe Card Client Noua Tei

1000 de puncte pe Card Client Noua Tei x 0.01 lei = 10 lei bonus

Se acorda puncte bonus doar pentru sumele care sunt platite pe loc cu numerar sau cu card bancar, nu se acorda puncte bonus pentru achizitiile facute cu plata la termen.

Daca Participantul doreste returnarea unui produs, prin indeplinirea conditiilor din Regulamentul Retur Noua Tei, punctele acumulate aferente acestui produs se anuleaza.

Posesorul de card care, inainte de finalizarea bonului fiscal/facturii, nu preda cardul pentru scanare, nu va acumula puncte bonus.

Folosirea punctelorbonus

Folosirea punctelor bonus se poate face doar in magazinele si depozitele Organizatorului numai de catre titularul cardului de Client Noua Tei.

La momentul achitarii produselor, la casa de marcat, Participantul va informa casierul daca opteaza pentru acumularea punctelor bonus sau daca doreste sa plateasca total sau partial cu puncte bonus.

Sistemul de folosire este urmatorul: Produsele dorite pot fi platite, cu punctele bonus acumulate. Daca punctele bonus acumulate sunt suficiente pentru achitarea integrala a valorii produsului, acestea vor fi folosite integral. Daca punctele bonus sunt mai putine decat valoarea produsului, acestea vor fi folosite integral, iar restul valorii se achita pe loc cu numerar sau cu card bancar.

Pentru tranzactia in care se folosesc puncte bonus NU SE ACUMULEAZA PUNCTE BONUS.

Punctele bonus acumulate nu pot fi utilizate pentru a achita:

Punctele bonus acumulate pana la data de 31 decembrie a unui an vor putea fi folosite pana in ultima zi a lunii februarie a anului urmator, dupa care se radiaza de pe card, nemaiputand fi folosite.

Orice obiectie in ceea ce priveste punctele acumulate sau folosite fraudulos poate fi acceptata doar in termen de 10 zile calendaristice de la data tranzactiei. Sesizarile legate de acumularile de puncte se iau in considerare cu conditia prezentarii bonurilor de casa primite cu ocazia cumpararii, sau a altor documente doveditoare, impreuna cu un act de identitate valabil. Organizatorul va da raspuns la sesizarile astfel formulate, in termen de maxim 30 zile de la datasolicitarii.

In niciun caz punctele bonus nu vor fi preschimbate in bani, unicul mod in care punctele bonus pot fi folosite il reprezinta achizitia de produse din magazinele si depozitele Organizatorului.

Daca Participantul doreste returnarea unui produs, achizitionat total cu puncte bonus, prin indeplinirea conditiilor din Regulamentul Retur, punctele bonus folosite nu se returneaza pe card, iar produsul poate fi inlocuit cu unul asemanator, dupa caz cu achitarea diferentei de pret de catreParticipant.

In cazul in care produsul a fost achitat partial cu puncte bonus, punctele bonus folosite nu se returneaza pe card, Participantul fiind indreptatit sa obtina in urma returului doar suma platita cu numerar sau prin card bancar la momentul achizitiei, sau produsul poate fi inlocuit cu unul asemanator, dupa caz cu achitarea diferentei de pret de catre Participant.

SECTIUNEA 7. FOLOSIREA CARDULUI DE CLIENT NOUA TEI

Utilizarea Cardului de Client Noua Tei se poate face numai de catre titularul acestuia, in cazcontrar, titularul cardului isi asuma intreaga responsabilitate privind orice problema care poate sa apara in legatura cu beneficiilecardului.

Pentru a acumula puncte, Participantul va trebui sa anunte ca este posesor de Card de Client Noua Tei si sa prezinte cardul personalului de la casa inainte de finalizarea bonului fiscal/facturii. Cardul va fi scanat, moment in care casierul va avea acces la informatii privind datele de indentificare ale Participantului, numarul de puncte acumulate si numarul de puncte disponibile, iar cardul va fi incarcat cu punctele aferente cumparaturii in curs in cazul in care Participantul opteaza pentru acumulare de puncte la tranzactia respectiva. Sistemul informatic este centralizat si cuprinde toate magazinele si depozitele Organizatorului. Astfel, punctele obtinute in magazinele si depozitele Organizatorului sunt acumulate in acelasi cont al Participantului, cont ce poate fi folosit pentru cumpararea de produse din orice magazin sau depozit al Organizatorului.

SECTIUNEA 8. CARDURILE NEFOLOSITE, DETERIORATE, PIERDUTE SAU FURATE

Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice card de dupa o perioada de 12 luni de neutilizare (acumulare sau folosire de puncte bonus) sau care a fost folosit incalcandu-se oricare dintre prevederile prezentului regulament sau ale dispozitiilor legale. Cardurile, odata anulate, nu vor mai fi reactivate. Posesorul cardului de Client Noua Tei respectiv va pierde, de asemenea, dreptul de a beneficia de punctele acumulate pe cardul anulat si orice alte beneficii atasate cardului respectiv, insa va putea solicita emiterea unui nou card, incheind un nou contract privind acordarea si folosirea cardului de Client Noua Tei.

Daca un card de a fost furat sau pierdut, evenimentul trebuie anuntat in maxim 24 de ore. In caz contrar, Participantul isi asuma orice utilizare ilegala a cardului pierdut inclusiv folosirea punctelor acumulate pana in acel moment. Odata cu instiintarea se vor comunica numele, adresa si celelalte date de identificare ale posesorului de card. Participantul care isi pierde cardul sau ii este furat are dreptul la un nou card. Cardurile deteriorate vor fi inlocuite la solicitarea Participantului. In perioada de inlocuire a cardului, indiferent de motiv, nu este posibila acumularea de puncte bonus sau utilizarea acestora la plata altor produse In cazul cardurilor deteriorate, pierdute sau furate, punctele deja existente sunt transferate pe noul card. Primirea noului card se face in termen de maxim 15 zile lucratoare de la anuntarea pierderii sau furtului.

SECTIUNEA 9. SERVICIUL DE RELATII CU CLIENTII

Posesorii de card pot obtine informatii referitoare la functionarea programului de loialitate si folosirea cardului in orice magazin sau depozit Noua Tei. Tot aici, titularul cardului va anunta fara intarziere orice schimbare a informatiilor personale, inclusiv modificarile de adresa si, de asemenea, va anunta pierderea, furtul sau deteriorarea Cardului de Client Noua Tei. In scopul protejarii datelor personale ale participantilor la programul de fidelitate, serviciul clienti va solicita anumite informatii pentru a stabili identitatea Participantului. Daca operatorul de la serviciul clienti nu a stabilit in mod corespunzator identitatea Participantului el este indreptatit sa refuze furnizarea deinformatii.

SECTIUNEA 10. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin inscrierea si participarea la program, participantii declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament si sunt de acord ca datele lor personale sa fie utilizate de acesta in scopuri precum: instiintari privind modificarea Regulamentului Oficial, transmiterea de oferte promotionale si informatii, comunicari privind activitatea magazinelor Organizatorului etc.

Prin participarea la program participantii declara ca sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in scopurile de mai sus si ca acestea urmeaza sa fie pastrate de catre Organizator pe o perioada de 10 ani, astfel cum este impus de catre legislatia fiscala in vigoare in perioada de desfasurare a programului.

Prin inscrierea si participarea la program, participantii declara ca au citit si au acceptat politica de confidentialitate a organizatorului unde sunt detaliate toate drepturile participantilor cu privire la datele lor personale, respectiv:

Participantii isi pot exercita in mod gratuit oricare dintre aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate, catre Organizator. In urma primirii cererii Organizatorul are dreptul sa contacteze participantul pentru a verifica faptul ca aceasta este persoana care a facut cererea (verificarea identitatii). Daca participantul refuza sa ii mai fie utilizate datele cu caracter personal acesta nu va mai putea participa la prezentul program.

Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte toate prevederile Regulamentului European nr.679/2016 privind protectia datelor cu caracter personal, cu privire la utilizarea datelor cu caracter personal.

SECTIUNEA 11. REGULAMENTUL OFICIAL

Regulamentul Oficial este disponibil pentru consultare in mod gratuit oricarui participant la program in toate magazinele si depozitele Organizatorului. Prin participarea la acest Program, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze termenelor si conditiilor prezentului RegulamentOficial.

SECTIUNEA 12. FORTA MAJORA

Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Programului, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1351 Cod Civil. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la program acest lucru in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

SECTIUNEA 13. RECLAMATII SI LITIGII

Orice reclamatie in legatura cu incalcarea prezentului Regulament in desfasurarea programului trebuie trimisa Organizatorului la adresa de email nouatei@gmail.com. Reclamatia va fi analizata de Organizator in termen de 30 zile de la primire. Raspunsul va fi transmis printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail furnizata cu ocazia reclamatiei. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru orice perturbare in functionarea legaturilor de telecomunicatii, servere, interfete, browsere web.

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezentul program se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediul Organizatorului.

SECTIUNEA 14. ALTE CLAUZE

Deciziile Organizatorului privind programul de fidelitate sunt finale si aplicabile tuturor Participantilor.

Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentativa care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implica organizarea si desfasurareaprogramului.

Prezentul regulament a fost redactat, astazi, 19 ianuarie 2021.

Organizator

NOUA TEI COM SRL

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *